ÜCRETLİ ÖĞRETMENLİK BAŞVURULARI BAŞLADI
2018-2019 Eğitim Öğretim yılında daha önceki yıllarda olduğu gibi öğretmen ihtiyaçları, Sigortalı/Ücretli öğretmen görevlendirilmesi yoluyla karşılanacaktır. İnegöl İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde geliştirilen yazılım 2017-2018 eğitim-öğretim yılında hizmete girmişti. Ücretli Öğretmen otomasyonu adı verilen yazılımla okullar ders öğretmeni ihtiyaçlarını girerken, ücretli öğretmen olarak görev yapmak isteyen adaylar ise mezuniyet, ikamet adresi, varsa sertifikalarını, görev aldıkları ve görev almak istedikleri branşları seçebildiği sistem tasarlandı. İnegöl İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ihtiyaçlar doğrultusunda başvurular arasından mevzuatla belirlenen önceliklere göre Eğitim Fakültesi mezunlarından (Öğretmenlik) başlanarak görevlendirmeleri yapılmaktadır. Özel Eğitim Sertifikası olan adaylar (Engelli Öğrenci Sınıflarında) Özel Eğitim Öğretmenliği alan öğretmeninden sonra mevzuat açısından önceliklidir.Ücretli öğretmen adayları öncelikli olarak e-devlet üzerinden başvuru yapmak zorundadır.
e-devlet başvurusunda adayın mezuniyet ve kimlik bilgileri otomatik olarak gelmektedir.
e-devlet başvurusu tamamlandıktan sonra http://inegolmem.net/ adresinden önce üyelik formu doldurulmalıdır. Aday TCKN ve şifresiyle başvuru sayfasından bilgi girişleri tamamlanmalıdır. Adaylar sırasıyla kişisel bilgilerini, mezuniyet bilgilerini girerek mobil telefonlardan fotoğraf yükleyebilmektedir. Adayın başvurusu İnegöl İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından e-devlet üzerinden başvurusu ve bilgileri kontrol edilerek tüm bilgiler doğruysa başvuru onaylanmaktadır.
BAŞVURU YAPARKEN DİKKATEDİLECEK HUSUSLAR!
e-devlet başvurusundaki branş seçeneği görev alınmak istenilen branşı ifade etmektedir. Görev almak istediğinix her branş için ayrı ayrı kayıt yapmalısınız.
1)e-devlet başvurusu olmayan hiçbir adaya görev verilmeyecektir.
E-DEVLET ÜZERİNDEN BAŞVURU YAPMAYAN ÜCRETLİ ÖĞRETMEN ADAYLARI GÖREVLENDİRME LİSTESİNDE GÖRÜNMEYECEĞİNDEN GÖREVLENDİRMELERİ YAPILMAYACAKTIR.
2)e-devlet başvurusundan sonra http://inegolmem.net/ adresinden başvurular tamamlanmalıdır.
E-DEVLET SİSTEMİNDE ADRES, SERTİFİKA GİBİ BİLGİLER BULUNMADIĞINDAN DOLAYI İŞ VE İŞLEMLERİN DAHA SAĞLIKLI YÜRÜMESİ AÇISINDAN, AYRICA www.inegolmem.net ADRESİNDEN BAŞVURU YAPILMASI GEREKMEKTEDİR. BU SİSTEM ÜZERİNDEN YAPILAN BAŞVURULARDA BEYAN EDİLEN MEZUNİYET BİLGİLERİ, GÖREV ALMAK İSTENİLEN BRANŞLAR E-DEVLET BAŞVURUSU İLE AYNI OLMALIDIR, SERTİFİKA VE İKAMET EDİLEN MAHALLE SEÇENEKLERİ ÖNEMLİ OLUP VERİLEN BİLGİLERİN GERÇEKLİĞİNDEN BAŞVURU SAHİBİ SORUMLUDUR.
3)e-devlet başvurusu üzerinden yapılan bu başvurular 2018-2019 Eğitim Öğretim yılı 1.dönemi için yapılmış olacaktır. 2.dönem görev talebinde bulunmak veya göreve devam etmek isteyen adaylar 1. Dönem sonu ile 2. Dönem başlangıcı arasında e-devlet üzerinden tekrar başvuruda bulunmalıdır.
4)Başvurular İnternet ortamında alınacak olup belge talep edilmeyecektir. Görevlendirme yapıldıktan sonra göreve başlamadan önce tüm belgelerin asılları ile birlikte birer adet fotokopileri istenecek olup müdürlüğümüzde onaylanacaktır.
BAŞVURULAR SADECE İNTERNET ORTAMINDA YAPILACAK OLUP, ÜCRETLİ ÖĞRETMEN OLARAK GÖREVLENDİRİLENLERİN KENDİ ADINA AÇILMIŞ YAPIKREDİ BANKASI HESABI, DİPLOMA, FORMASYON BELGESİ, KİMLİK VE BEYAN EDİLEN SERTİFİKA ASILLARI VE BİRER FOTOKOPİLERİ İLE ADLİ SİCİL KAYDINI MÜDÜRLÜĞÜMÜZE GETİRMELERİ GEREKMEKTEDİR.
NOT: ÜCRETLİ ÖĞRETMEN OLARAK GÖREVLENDİRİLMEYENLER HERHANGİ BİR EVRAK GETİRMEYECEKLERDİR